Maak een nieuw boekenlijstje

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Global Brands

The Evolution of Multinationals in Alcoholic Beverages

The role of brands in the growth of leading multinational firms, taking an international, comparative and historical approach
Zet op boekenlijstje
 
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe.  Lees meer.
88,99
 71,99
 
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe.  Lees meer.
88,99
 71,99

1 - 2 Weken

Beoordeling lezers

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een fantastisch boekenpakket met 3 titels uit de Bestseller top 100.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Teresa Da Silva Lopes
  • Uitgeverij : Cambridge Univ PR
  • ISBN : 9780521833974
  • Taal : Engels
  • Uitvoering : Hardcover (ENG)
  • Aantal pagina's : 303
  • Verschijningsdatum : 01-01-2007
  • Afmetingen : 229 x 159 x 32 mm.
  • Gewicht : 635 gr.