Maak een nieuw boekenlijstje

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Fashion Branding and Communication

Core Strategies of European Luxury Brands

  • Engels
  • 188 blz.
This second volume in the Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Management series focuses on core strategies of branding and communication of European luxury and premium brands. Brand is a critical asset many firms strive to establish, maintain, and grow. It is more so for fashion companies when consumers purchase styles, dreams and symbolic images through a brand. The volume starts with an introductory chapter that epitomizes the essence of fashion brand management with a particular emphasis on emerging branding practices, challenges and trends in the fashion industry. The subsequent five cases demonstrate how a family workshop from a small town can grow into a global luxury or premium brand within a relatively short amount of time. Scholars and practitioners in fashion, retail, branding, and international business will learn how companies can establish a strong brand identity through innovative strategies and management.
Zet op boekenlijstje
 
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe.  Lees meer.
69,99
 55,99
 
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe.  Lees meer.
69,99
 55,99

1 - 2 Weken

Beoordeling lezers

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een fantastisch boekenpakket met 3 titels uit de Bestseller top 100.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Uitgeverij : Palgrave Macmillan
  • ISBN : 9781137523426
  • Taal : Engels
  • Uitvoering : Hardcover (ENG)
  • Aantal pagina's : 188
  • Verschijningsdatum : 01-01-2017
  • Afmetingen : 210 x 152 x 19 mm.
  • Gewicht : 363 gr.