Maak een nieuwe boekenlijst

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Re-inventing business

Moet ik mijn businessmodel innoveren? Wie zich dat afvraagt, zal weinig hebben aan dit boek. Re-inventing business gaat er namelijk vanuit dat businessmodel-innovatie vanzelfsprekend is en een voorwaarde voor zakelijk succes. Echter, één op de drie bedrijven verwaarloost zijn businessmodel. Dit boek concentreert zich op het hoe en wanneer van businessmodel-innovatie. Het biedt managers recepten om de concurrentie te slim af te zijn en helpt ze te kiezen tussen verbetering van het bestaande businessmodel of radicale vernieuwing ervan. Eigen onderzoek en casuïstiek uit binnen- en buitenland schragen de conclusies. Een panel van Nederlandse topmanagers formuleert de dos-and-donts van businessmodel-innovatie. Bent u benieuwd hoe uw organisatie meer rendement kan halen uit businessmodellen? Vul dan de businessmodel-innovatiescan in op: www.managementstudies.nl/businessmodel en ontvang een op uw organisatie toegesneden rapportage. `Businessmodellen verouderen steeds sneller. U moet dit boek echt lezen om uw businessmodel succesvol te veranderen. Guido Dierick, CEO NXP Nederland `Re-inventing business laat op een unieke manier zien wat er achter de schermen gebeurt bij het veranderen van je businessmodel. Goof Hamers, president-directeur IHC Merwede `Re-inventing business inspireert en zet managers aan tot actie en reflectie. Hans Smits, CEO Havenbedrijf Rotterdam `Het aanpassen aan een veranderende wereld (`survival of the fittest) vereist het steeds opnieuw uitvinden van het eigen businessmodel en is een majeure leiderschapsuitdaging. Dit boek kan u daarbij helpen. Feike Sijbesma, CEO DSM `Een absolute aanrader voor managers die hun organisaties willen laten groeien en ontwikkelen. Jeffrey Tierie, CEO Claymount Technologies Group `Het boek geeft goed weer hoe managers de twee varianten van businessmodelinnovatie, verfijnen en vernieuwen, kunnen verwezenlijken. Carlo van de Weijer, vice-president Traffic Solutions TomTom
19,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
19,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
Bestel dit eBook
In boekenlijst

Direct downloaden

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

In ... boekenlijsten

Bekijk alle boekenlijsten

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Frans van den Bosch, Henk Volberda, Kevin Heij
  • Uitgeverij : Gorcum, Koninklijke Van
  • ISBN : 9789023251477
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Aantal pagina's : 207
  • Verschijningsdatum : 26-06-2013
  • Formaat :
    ePub met digitaal watermerk
    ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
  • Bestandsgrootte : 11243 KB
  • Kopieerrechten : Kopiëren is niet toegestaan
  • Printrechten : Printen is niet toegestaan
  • Voorleesfunctie : Ingeschakeld