Maak een nieuw boekenlijstje

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

De Starbucks strategie

Blink net zo uit als Starbucks!

 

Door een uitgekiende strategie van Starbucks is koffie bestellen veranderd in een cultureel fenomeen. Michelli toont in dit boek welke leiderschapsstrategieën zorgen voor het succes van deze keten. En hoe het bedrijf erin slaagde de economische crises te verwerken.

 

‘Neem een kop koffie, leg je voeten op tafel en lees dit boek!’ – Ken Blanchard, auteur van De One Minute Manager

 

Joseph A. Michelli is organisatieadviseur en psycholoog. Hij is daarnaast de auteur van de internationale bestseller Starbucks. Hij is een van de meest gevraagde sprekers op het gebied van klanttevredenheid.

Zet op boekenlijstje
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe.  Lees meer.
Prijs12,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe.  Lees meer.
Prijs12,99
In winkelmand

Direct downloaden

Lees een stuk uit

Beoordeling lezers

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een fantastisch boekenpakket met 3 titels uit de Bestseller top 100.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

Hoe werkt een goede onderneming, aan de hand van de principes van Starbucks

  • Auteur(s) : Joseph Michelli
  • Uitgeverij : Spectrum
  • Vertaler(s) : Gerard Grasman
  • ISBN : 9789000336821
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Aantal pagina's : 310
  • Verschijningsdatum : 26-03-2014
  • Formaat : ePub met digitaal watermerk
    ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
  • Bestandsgrootte : 1657 KB
  • Kopieerrechten : Kopiëren is niet toegestaan
  • Printrechten : Printen is niet toegestaan
  • Voorleesfunctie : Ingeschakeld