Maak een nieuwe boekenlijst

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Zorgmarketing in de praktijk 2 Deel 2

"Voor- en tegenstanders van marktwerking in de gezondheidszorg slaan elkaar al enige tijd om de oren met onderzoeken en rapporten waarin het succes of falen van marktwerking in de zorg wordt aangetoond. De uitkomsten verschillen, al naar gelang vanuit welk gezichtspunt of politieke overtuiging men naar de dagelijkse zorgpraktijk kijkt. De gezondheidszorg staat onverminderd hoog op de politieke agenda en dat verandert de komende jaren niet.

Dit tweede deel van Zorgmarketing in de praktijk geeft, zeker in samenhang met het eerste deel, een goed beeld van de stand van zaken van marketing in de gezondheidszorg en de marketinguitdagingen waarvoor zorgaanbieders zich de komende jaren gesteld zien. Net als in deel 1 passeren ook in dit tweede deel een groot aantal marketingthema¿s de revue. Beide delen zijn overigens onafhankelijk van elkaar te lezen.

Dit boek bevat praktische handvatten voor het vergroten van uw marketingkennis, het realiseren van uw eigen marketingstrategie en het verbeteren van de markt- en klantgerichtheid van uw organisatie. Tevens bevat Zorgmarketing in de praktijk - deel 2 een groot aantal interessante praktijkcases en leerzame marketingvoorbeelden.

Zorgmarketing in de praktijk is bestemd voor iedereen die zich bezighoudt of te maken krijgt met het opstellen en uitvoeren van marketingplannen in de gezondheidszorg. Het boek bevat tal van nuttige inzichten en tips, en is ook zeer geschikt voor studenten in het hbo en wo.
"
37,95
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
37,95
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.

Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

In ... boekenlijsten

Bekijk alle boekenlijsten

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Sjors van Leeuwen
  • Uitgeverij : Gorcum, Koninklijke Van
  • ISBN : 9789023246855
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : Paperback
  • Aantal pagina's : 225
  • Verschijningsdatum : 01-09-2010
  • Afmetingen : 242 x 158 x 13 mm.
  • Gewicht : 426 gr.