Maak een nieuw boekenlijstje

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Sales- en accountmanagement, 2e editie met MyLab NL toegangscode

In de business-to-businessmarkt z n allerlei beslissers en beïnvloeders betrokken b het salesproces. Sales- en accountmanagement zn daardoor complexe besluitvormingsprocessen waarin bedrven strategische keuzes moeten maken om de klant tot koop te laten overgaan. Sales- en accountmanagement behandelt het salesproces in de gehele breedte, inclusief sales leadership. Het boek geeft instrumenten om de salesafdelingen in staat te stellen het voortouw te nemen in hun organisatie. Enerzds om de klant te helpen z n missie te verwezenlken, anderzds om de belangen van de eigen organisatie goed te behartigen. De auteurs gaan onder andere in op de volgende vragen: * Wat betekent de dynamiek van vraag en aanbod voor sales? * Wat zn de gevolgen van digitalisering en globalisering voor de salesorganisatie? * Hoe kan de salesorganisatie een rol van betekenis spelen in het bepalen van de strategie van de organisatie? * Wie neemt de leiding om de organisatie klantgerichter te maken? * Hoe kun je je persoonlke effectiviteit als sales leader vergroten? Dit boek is bedoeld voor studenten op hbo-niveau en universitair niveau die hun kennis over sales- en accountmanagement willen uitbreiden. Daarnaast is het ook te gebruiken door sales professionals met belangstelling voor nieuwe ideeën met betrekking tot de inrichting van de salesorganisatie. Willem van Putten werkt als interim manager en consultant voor nationale en internationale bedrijven. Daarnaast is hij voor H3roes, Nijenrode, Windesheim en Crowdale (digtal education) als programmadirecteur betrokken bij de uitvoering van programma's die tot doel hebben de sales performance van bedrijven te verhogen. Annette Schenk is teamleider van twee opleidingen aan de faculteit Media en Journalistiek van de Hogeschool Utrecht. Zij werkt daarnaast als trainer, adviseur en coach. Wellem Zeijl is hogeschooldocent bij de academie Creatieve Technologie van Saxion Hogescholen. Hij is daarnaast co auteur van studieboeken op het gebied van communicatie en journalistiek.
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe.  Lees meer.
Normale prijs39,95
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe.  Lees meer.
Prijs39,95

Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis

Lees een stuk uit

Beoordeling lezers

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een fantastisch boekenpakket met 3 titels uit de Bestseller top 100.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!