Maak een nieuw boekenlijstje

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

PM-reeks Praktijkboek Conflictcoaching

`Éen deel van mijn werk bestaat uit brandjes blussen of voorkomen. Conflicten belemmeren de voortgang. Ik word er pas bijgehaald als het te laat is. Hoe weet ik nu welke interventie de juiste is?` zijn uitspraken van managers.

In dit boek bieden de auteurs een handreiking aan managers om hun visie op conflicten om te zetten in actie. Dit doen zij door de drie competenties op het gebied van omgaan met conflicten te verdiepen. Dit boek bestaat uit drie delen: Deel 1 De competentie conflictvaardig: Ik en het conflict -zelfreflectie, Deel 2 de competentie conflictmanagement: De organisatie en het conflict - visie, Deel 3: De competentie conflictcoaching: Het team en het conflict - dagelijkse praktijk. Ieder deel bevat veel praktijkvoorbeelden en oefeningen met bijbehorende inzichten die de manager direct kan toepassen.

Dit verdiepingsboek hoort bij het basisboek Conflictcoaching, een nieuwe energiebron voor managers (2004), waarin de auteurs hun visie op het belang van conflicten binnen organisaties uitwerken. Dit boek is vooral bestemd voor managers en andere conflictcoaching, al dan niet in opleiding.

Kijk voor meer informatie ook eens op www.multimediacoach.nl en www.efteha.nl.
28,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
28,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.

Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, volgende dag in huis

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!