Maak een nieuwe boekenlijst

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Marketing Memo Brand Experiences

Tegenwoordig krijgt de consument honderden reclameprikkels per dag te verwerken. Hoe krijgt ú de klant in de ban van uw merk?
Belevenissen of experiences spelen een sleutelrol in de huidige maatschappij. De kracht van brand experiences zit in de gezamenlijke ervaringen tussen mensen en merken, het leidt tot betrokkenheid. Ondernemingen die in de emotiesamenleving willen overleven, zullen moeten denken in het vervullen van emotionele of psychische behoeften. Maak van uw klanten uw gasten. Hoe? Brand Experiences wijst u de weg.
25,95
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
25,95
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.

Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, volgende dag in huis

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

In ... boekenlijsten

Bekijk alle boekenlijsten

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : D. Buschman, F. Schavemaker
  • Uitgeverij : Adfo Books
  • ISBN : 9789013022186
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : Paperback
  • Aantal pagina's : 153
  • Verschijningsdatum : 01-01-2004
  • Serie : Marketing Memo
  • Afmetingen : 185 x 110 x 9 mm.
  • Gewicht : 136 gr.