Maak een nieuw boekenlijstje

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Internal Branding in de praktijk

Merken zijn nog altijd van groeiend belang in de bedrijfsvoering van veel organisaties. Als concurrerende producten en diensten in kwaliteit niet meer voor elkaar onderdoen, wordt het ‘gevoel’ rond een merk steeds belangrijker. Tegelijkertijd wordt steeds vaker erkend dat het menselijk kapitaal het belangrijkste bezit is van een organisatie. Deze twee gegevens uit respectievelijk de marketing en HRM kunnen op een strategisch, maar ook op een praktisch niveau beter met elkaar in overeenstemming worden gebracht. Daar biedt internal branding een middel voor: het gebruik van (de waarden rond) je merk om je medewerkers marktgerichter te laten denken. In dit boek krijgen managers (zowel algemeen, als marketeers en HRM’ers) munitie aangereikt om dat doel te bereiken: zowel door de heldere uitleg van het concept als door de praktische handreikingen om een en ander in het dagelijks leven toe te passen.
Zet op boekenlijstje
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe.  Lees meer.
2dehands v.a.13,50
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe.  Lees meer.
Prijs13,50

Alleen tweedehands beschikbaar

Beoordeling lezers

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een fantastisch boekenpakket met 3 titels uit de Bestseller top 100.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!