Maak een nieuw boekenlijstje

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Innoveerkracht

Op zoek naar nieuwe ideeën om je organisatie vitaler en wendbaarder te maken? Wil je het innoverend vermogen én de impact vergroten? In Innoveerkracht geven 12 visionairs hun visie op nieuw leiderschap en sociale innovatie.

De kern van ieders gedachtengoed wordt onderbouwd met inspirerende voorbeelden uit de praktijk. We zoeken daarbij naar de veranderende rol van HR. HR wordt steeds meer een perspectief om naar een organisatie te kijken in plaats van een afdeling. Innoveerkracht is geschreven voor iedere (HR-)manager die duurzaam wil organiseren.

Guido van de Wiel verzorgt de interviews en introduceert de term Innoveerkracht: een combinatie van innovatie en veerkracht. Juist deze combinatie dekt de lading van de
gezamenlijke boodschap die de visionairs geven, ieder vanuit hun eigen invalshoek. Innoveerkracht betekent meer productiviteit, maar ook meer aanpassingsvermogen
aan veranderende omstandigheden, met oog voor mens én maatschappij.

Delen van deze interviews verschenen eerder op het HRcommunitykennisplatform www.hrzone.nl van Joren de Koning.

Guido van de Wiel schreef onder meer Teams van de toekomst en het nawoord voor Organiseren en HR in 2025. Hij werd in 2012 genomineerd als Trendwatcher of the Year en is hoofdredacteur van www.duurzaamnieuworganiseren.nl.

Remco Mostertman, eigenaar van HRcommunity, haalde deze visionairs op 12-12-12 naar Driebergen. Op het event HRinspiratie gaven zij een bevlogen pitch van 12 minuten over nieuw leiderschap en sociale innovatie. Voor meer informatie zie www.hrcommunity.nl.
14,95
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
14,95
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.

Tijdelijk niet voorradig

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!