Maak een nieuwe boekenlijst

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Handboek Direct Marketing 3.0

Omschrijving

Het Handboek Direct Marketing 3.0 - Online & Offline is het standaardwerk voor de marketingperiode met internet, met mobiel en met sociale netwerken. Het beschrijft hoe commerciële processen van marketing, verkoop en services via media worden uitgevoerd. Dit handboek analyseert van alle media de belangrijke kenmerken en geeft aan hoe die in commerciële processen het beste kunnen worden gebruikt. De kracht van de combinatie met data-analyse wordt uitgebreid behandeld. Evenals het vormgeven van de organisatie en de juridische aspecten. Dit handboek omvat het direct marketingproces vanaf de strategische keuzes tot de praktische uitvoering. Compleet met acht praktijkcases, waaronder met sociale netwerken.
34,50
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
34,50
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.

3 - 5 Werkdagen

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

In ... boekenlijsten

Bekijk alle boekenlijsten

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Paul Postma
  • Uitgeverij : Adfo Books
  • ISBN : 9789013089721
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : Paperback
  • Verschijningsdatum : 01-06-2011
  • Tags : 20110601
  • Afmetingen : 242 x 158 x 21 mm.
  • Gewicht : 633 gr.