Maak een nieuw boekenlijstje

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Gezond gedrag is besmettelijk

Dit boek laat zien dat er hoop is. Als er één plek is waar we een kentering kunnen maken in onze dure zorg is het wel binnen het bedrijfsleven. En waarom? Simpelweg omdat het bedrijfsleven baat heeft bij gezonde, gelukkige en betrokken medewerkers. Het is een bedrijfseconomisch model waarbij de positieve psychologie een belangrijke rol speelt. Dit boek is opgedeeld in drie gedeelten: het eerste gedeelte, dat bestaat uit drie hoofdstukken laat de omvang van het maatschappelijk probleem rondom zorg zien en hoeveel het ons kost, inclusief de kosten voor het bedrijfsleven. Maar het eerste deel geeft ook aan wat het oplevert als je investeert in de gezondheid en vitaliteit van medewerkers. Bovendien maakt het duidelijk hoeveel raakvlakken er zijn met actuele thema's zoals duurzame inzetbaarheid en het nieuwe werken. Het tweede gedeelte is voor diegenen die zich echt willen verdiepen in de achtergronden van de psychologie van arbeid en gezondheid. Hier vind je een hoofdstuk over de verschillende theoretische modellen en een hoofdstuk over meten is weten. Het laat zien dat gezondheidsmanagement geen softe wetenschap is, maar een keiharde noodzaak. Het derde gedeelte gaat echt over de praktijk. Na het lezen van de eerste hoofdstukken is duidelijk hoe belangrijk het is om te investeren in de gezondheid en vitaliteit van je medewerkers en weet je ook nog welke theorieën en meetinstrumenten daarbij helpen. Maar uiteindelijk zijn er enkele succesfactoren die onmisbaar zijn voor het succes van een vitaliteitprogramma.
49,95
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
49,95
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.

Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!