Maak een nieuwe boekenlijst

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

The Global Brand CEO

Today almost every marketer works on or competes against a global brand.

Think about it; only ten years ago things were very different. The Global Brand CEO is the first book to specifically focus on what it takes to win in global marketing. Building on over 20 years of practical experience, and having worked with the leaders of many of the world s most successful global brands, the authors present a simple framework and practical tools that will help every global marketer unlock the value of global brands and ready their organization for accelerated growth.

The insights, vision and approach presented in this book are all practitioner endorsed; Some 45 of the world s most successful CMOs contributed with examples and case studies and the recommendations are backed by the findings of EffectiveBrands proprietary Leading Global Brands study which includes contributions from over 250 global brands, 2,500 global marketing leaders, and 21,000 global marketers and their colleagues.

21,99 
26,50  
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
21,99  
26,50  
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.

Tijdelijk niet voorradig

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!