Vertrouwen-   eReader eBook

• eBook

€ 42,81

Direct downloaden

Gratis verzending

Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Het klantbelang centraal is in de financiële sector het belangrijkste motto voor de komende jaren! De titel van dit boek is veelzeggend: Liefde komt niet van één klant. Het gaat om tweerichtingsverkeer én samenwerking met uw klant. Financieel adviseurs en hun klanten zullen zich samen over de kansen en risicos moeten buigen, zullen samen hun verantwoordelijkheden moeten nemen. Daarvoor zijn communicatie én klantvertrouwen cruciaal. Vertrouwen werkt alleen wederzijds. De bal ligt bij de adviseur: hij is aan zet! Met de zeven effectieve eigenschappen die worden aangereikt, wordt ervaren hoe hij zich als een betrokken en integer adviseur kan profileren met een helder adviestraject. Hij krijgt inzicht in de impact die hij als adviseur heeft en hij ervaart hoe hij winst kan behalen door authenticiteit, gevoel en beleving, zodat de klant vertrouwen krijgt en behoudt. Daarnaast wordt een nieuw Dynamisch Business Model® aangereikt, waarmee in korte tijd op één A4 de (zakelijke) klant in beeld wordt gebracht. Niet de malaise van de financiële sector heeft het laatste woord, maar de adviseur!

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

UitgeverijWolters Kluwer
ISBN9789013112917
TaalNederlands
UitvoeringeBook
Verschijningsdatum
Formaat
ePub
ePub is een open standaard formaat voor eBooks. Dit formaat wordt door praktisch alle e-readers en e-reader apps op tablets behalve de Amazon Kindle ondersteund.
Bestandsgrootte2392 KB
KopieerrechtenKopiëren is niet toegestaan
PrintrechtenPrinten is niet toegestaan
VoorleesfunctieIngeschakeld
Afmetingen1 x 1 x 1 mm.
Gewicht1 gr.

Recent bekeken producten