Open boek-   eReader eBook

Marc Michils • eBook

€ 19,99

Direct downloaden

Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

?Eerlijke reclame. Het lijkt wel een contradictio in terminis. Nochtans kan reclame alleen maar werken als ze eerlijk en open is, zeker in een wereld waar openheid en transparantie steeds belangrijker worden. Bedrijven en organisaties moeten inzien dat ze alleen met eerlijke, authentieke, inhoudelijke communicatie de ziel van hun merk naar buiten kunnen brengen. Die communicatie kan bovendien enkel succesvol zijn als de consument de hoofdrol krijgt.Open boek gaat ook over hoe open en transparant onze samenleving wordt en over hoe open en sociaal de bedrijven en de overheid zullen moeten worden. In mei '68 werd er nog luidop van gedroomd, nu heeft de burger/ consument echt de macht. Naast de vraag naar transparantie is er ook een enorme groeiende behoefte aan betrokkenheid en inspraak. Met zijn Open boek laat Marc Michils je binnenkijken in de wereld van reclame en communicatie. Je maakt kennis met heerlijk sterke en irriterend zwakke campagnes en ontdekt hoe je afrekent met domme, leugenachtige reclame. Want wie de consument vandaag misleidt, wordt genadeloos afgestraft.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Marc Michils
UitgeverijLannoo Campus
ISBN9789020980202
TaalNederlands
UitvoeringeBook
Verschijningsdatum
Formaat
ePub met digitaal watermerk
ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
Bestandsgrootte2857 KB
KopieerrechtenKopiëren is niet toegestaan
PrintrechtenPrinten is niet toegestaan
VoorleesfunctieIngeschakeld
Afmetingen1 x 1 x 1 mm.
Gewicht1 gr.  

Recent bekeken producten