(E)Marketing-   eReader eBook

Cor Molenaar • eBook

€ 41,99

Direct downloaden

Gratis verzending

Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

In (e)Marketing behandelt Cor Molenaar de ontwikkelingen in de marketing, van klassieke tot database marketing om uiteindelijk te komen tot een geïntegreerd marketingmodel. In dit vernieuwende studieboek passeren de ontwikkeling van het doelgroepdenken, segmentatiesystemen, merken en media de revue en wordt veel aandacht besteed aan technologie en marketing. Het is onmiskenbaar dat technologie, en met name internet een paradigmaverschuiving teweegbrengt in de marketing. Databasetechnieken, CRM-systemen, e-commerce, online communicatie, online retail... ze vormen samen met klassieke marketingconcepten, -benaderingen en – tools de ingrediënten voor een te ontwikkelen geïntegreerd marketingmodel, waarbij alle componenten onderdeel zijn van een klantgerichte benadering.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Cor Molenaar
UitgeverijNoordhoff Uitgevers
ISBN9789001844493
TaalNederlands
UitvoeringeBook
Aantal pagina's303
Verschijningsdatum
Formaat
Adobe PDF
Adobe PDF is een formaat van Adobe Systems. Het is een veel gebruikt formaat voor op de computer, maar wordt ook ondersteund door vrijwel elke e-reader en tablet.
Bestandsgrootte6635 KB
KopieerrechtenKopiëren is niet toegestaan
PrintrechtenPrinten is niet toegestaan
VoorleesfunctieIngeschakeld
Afmetingen1 x 1 x 1 mm.
Gewicht1 gr.

Recent bekeken producten