De Starbucks strategie-   eReader eBook

Joseph Michelli • eBook

€ 12,99

Direct downloaden

De Starbucks strategie is ook verkrijgbaar als:

Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Blink net zo uit als Starbucks!

 

Door een uitgekiende strategie van Starbucks is koffie bestellen veranderd in een cultureel fenomeen. Michelli toont in dit boek welke leiderschapsstrategieën zorgen voor het succes van deze keten. En hoe het bedrijf erin slaagde de economische crises te verwerken.

 

‘Neem een kop koffie, leg je voeten op tafel en lees dit boek!’ – Ken Blanchard, auteur van De One Minute Manager

 

Joseph A. Michelli is organisatieadviseur en psycholoog. Hij is daarnaast de auteur van de internationale bestseller Starbucks. Hij is een van de meest gevraagde sprekers op het gebied van klanttevredenheid.


Reviews & recensies

de eci redactie

In rubriek

Hoe werkt een goede onderneming, aan de hand van de principes van Starbucks

Starbucks is een fenomeen geworden. Dit is niet alleen te danken aan hun effectieve marketingcampagnes, maar ook aan hun eerlijke branding. Michelli legt in dit zeer leesbare boek uit hoe je, aan de hand van Starbucks, een bottom-up organisatie op kunt zetten, en waarom dat de beste methode is. De Starbucks strategie vestigt zich dan ook stevig in het nieuwe ondernemen: eerlijke marketing, liefde voor zowel het product als voor de consument en het uitdragen van een lange termijn visie. Het boek is stapsgewijs opgebouwd aan de hand van vijf principes, waaronder “Streef naar een gemeenschappelijke basis” en “Mobiliseer de connectie”. Deze principes geven gecombineerd een totaalbeeld van een effectieve en winstgevende organisatie. Een zeer geschikt managementboek over koffiedrinkers, maar niet specifiek voor mensen die een koffiezaak willen oprichten.

Bekijk alle reviews van de eci redactie 


Details:

Auteur(s)Joseph Michelli
UitgeverijSpectrum
Vertaler(s)Gerard Grasman
ISBN9789000336821
TaalNederlands
UitvoeringeBook
Aantal pagina's310
Verschijningsdatum
Formaat
ePub met digitaal watermerk
ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
Bestandsgrootte1657 KB
KopieerrechtenKopiëren is niet toegestaan
PrintrechtenPrinten is niet toegestaan
VoorleesfunctieIngeschakeld
Afmetingen1 x 1 x 1 mm.
Gewicht1 gr.  

Recent bekeken producten