De business compositie-   eReader eBook

Floris E. Hurts • eBook

€ 9,99

Direct downloaden

De business compositie is ook verkrijgbaar als:

Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Customer experience – de klantervaring – wordt steeds belangrijker in de strategie van bedrijven en instellingen. Het verbeteren daarvan vraagt om aansprekende concepten en een overtuigende uitvoering - elke keer opnieuw. Voor muziekmakers is dat core business: hun toekomst staat direct op het spel wanneer zij hun publiek niet weten te raken. Dit boek laat zien wat ondernemers, marketeers, accountmanagers, leiders en hun teams kunnen leren van hoe componisten, dirigenten, producers en musici mensen treffen, ontroeren en in beweging brengen. De Business Compositie zet u aan het denken. En zet u aan tot doen. Met tientallen verrassende parallellen tussen het creëren van overtuigende muziek en prestaties leveren waar klanten enthousiast van worden. En met bruikbare inzichten en modellen voor het creëren van unieke en toch herhaalbare klantervaringen met behulp van eigen ‘zakelijke composities’. Herkenbare voorbeelden laten zien wat deze benadering in de praktijk oplevert. U ontdekt hoe heldere businesscomposities leiden tot betere afstemming tussen leiders en volgers, tot meer harmonie tussen solisten en ondersteuners, tot meer gedrevenheid in de uitvoering en versterking van het effect op de klant. De Business Compositie geeft nieuwe inspiratie om uw bedrijfsstrategie te vertalen in indrukwekkende optredens, waarmee uw organisatie meer klanten raakt, meer toegevoegde waarde creëert en effectiever reageert op wisselende marktomstandigheden. Dat leidt tot beter resultaat. Floris Hurts is een ervaren business consultant, gastdocent, spreker en auteur met een passie voor klantgedreven dienstverlening. Hij werkt met commerciële en maatschappelijke organisaties aan het vernieuwen van hun toegevoegde waarde voor klanten en het versterken van hun marktpositie. Hij schreef ondermeer De Onmisbaarheidsfactor, genomineerd voor de marketingliteratuurprijs 2006. Zijn colleges over klantgedreven strategie en ontwikkeling van serviceconcepten voor verschillende postacademische leergangen hebben al honderden leiders en managers in bedrijven en instellingen geïnspireerd.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Floris E. Hurts
UitgeverijGorcum, Koninklijke Van
ISBN9789023254393
TaalNederlands
UitvoeringeBook
Aantal pagina's195
Verschijningsdatum
Formaat
ePub met digitaal watermerk
ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
Bestandsgrootte966 KB
KopieerrechtenKopiëren is niet toegestaan
PrintrechtenPrinten is niet toegestaan
VoorleesfunctieIngeschakeld
Afmetingen1 x 1 x 1 mm.
Gewicht1 gr.

Recent bekeken producten