Marketing memo's Balanced scorecard

F. Buytendijk, J. Brinkhuis-Slaghuis • Paperback

€ 22,50

Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, volgende dag in huis

Gratis verzending

Bestellen Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

De balanced scorecard is een meet- en verbetersysteem dat zich richt op het vertalen van strategie naar concrete actie. De theorie hierover werd ontwikkeld door Robert S. Kaplan en David P. Norton en voor het eerst gepubliceerd in 1992. Inmiddels houdt bijna ieder groot bedrijf in Nederland zich bezig met de balanced scorecard. Binnen organisaties wordt erover nagedacht en sommige bedrijven hebben de implementatie al
achter de rug. Deze uitgave over de balanced scorecard is de eerste handzame gids over dit onderwerp. De auteurs geven u op praktische wijze inzicht in de theorie, beschrijven de stappen van een project en geven voorbeelden van de mogelijke toepassingen.

Frank Buytendijk is internationaal bekend als een autoriteit op het gebied van business intelligence en corporate performance management. Hij reist de wereld rond om te spreken op congressen en om grote bedrijven te adviseren over de te volgen aanpak en het maken van de juiste keuzes op deze gebieden. In zijn carrière heeft hij diverse rollen vervuld: als adviseur in implementatietrajecten, als gebruiker en nu als trendwatcher en analist.

Jeannet Brinkhuis-Slaghuis is adviseur op het gebied van organisatiebesturing en performance management. Ze doet projecten op dit gebied in verschillende branches en de balanced scorecard is het instrument dat ze vaak introduceert bij de organisaties waarmee ze werkt. Daarnaast is ze trainer op meerdere gebieden, waaronder projectmanagement en coaching. In de combinatie van adviseur/trainer richt ze zich op het werkbaar maken in de praktijk. Marketing memo's behandelen relevante thema's in kort bestek. In een paar uur bent u op de hoogte van een praktisch onderwerp of een belangrijke theorie.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)F. Buytendijk, J. Brinkhuis-Slaghuis
UitgeverijAdfo Books
ISBN9789014065748
TaalNederlands
UitvoeringPaperback
Aantal pagina's92
Verschijningsdatum
SerieMarketing memo's
Afmetingen190 x 110 x 6 mm.
Gewicht88 gr.

Recent bekeken producten