Het social media handboek voor coaches

Fiona Stoop • Paperback

€ 23,00

Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis

Gratis verzending

Bestellen Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Coaching draait om mensen: hun gedrag, hun omgeving, behoeften, wensen, vragen. Steeds vaker gebruiken ze social media en vaak de hele dag door. Online en offline gedrag zijn niet meer los van elkaar te zien. Als je als coach begrijpt wat social media kunnen bijdragen aan je werk en de kansen en valkuilen ervan kent, maak je je werk niet alleen leuker, maar ook beter. Vergaren van kennis, sparren met collega's, beantwoorden van onbeantwoordbare vragen, werven van klanten, feedback geven aan coachees - social media bieden kansen voor al deze mogelijkheden. Het social media handboek voor coaches laat zien wat social media kunnen betekenen voor coaches in alle aspecten van hun werk. Dit praktische boek biedt handvatten om effectief en efficiënt met social media te werken en ze bewust als tool in te zetten. Het geeft inzicht in wat de diverse platforms te bieden hebben en hoe ze zowel coaches als coachees helpen om het maximale uit zichzelf te halen. Fiona Stoop (eigenaar van bureau PintaPeople) is gepassioneerd businesscoach/trainer met specialisme personal branding en social media. Fiona trainde en coachte de afgelopen jaren met succes honderden mensen in social media en personal branding.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Fiona Stoop
UitgeverijUitgeverij Boom, Nelissen
ISBN9789024402762
TaalNederlands
UitvoeringPaperback
Aantal pagina's160
Verschijningsdatum
Afmetingen240 x 170 x 14 mm.
Gewicht400 gr.  

Recent bekeken producten