Handboek mobiele strategie - Succesvol zakendoen via mobiele devices

Bart van Asten • Paperback

€ 29,99

Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, volgende dag in huis

Gratis verzending

Bestellen Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Klanten shoppen steeds meer online via hun telefoon of tablet. Concurrenten slagen er met hun mobiele strategie in om een groter marktaandeel te verwerven. En steeds vaker zetten nieuwe, in beginsel branche- of marktvreemde partijen, bestaande markten met een mobiele toepassing op zijn kop. Het grote aantal (dreigende) faillissementen onder gevestigde organisaties en merken bewijst dat veel organisaties worstelen met hun antwoord op trends en ontwikkelingen in het mobiele tijdperk. Nu kiezen voor een mobiele strategie is dus cruciaal voor overleven op de lange termijn.

Handboek mobiele strategie ondersteunt ondernemers, business- en marketingmanagers die relatief onbekend zijn met het opereren op het mobiele platform, maar die de volgende stap willen zetten in het mobiele domein. Het geeft inzicht in de trends en ontwikkelingen die spelen op dit gebied. Dit boek geeft inzicht in de geheimen achter grote internationale mobiele successen, het helpt je met het formuleren van een strategie, en bevat vele praktische tips voor de implementatie ervan.

E-book
Deze titel is verkrijgbaar als e-book. Meer informatie over e-books vindt u op de pagina Klantenservice.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Bart van Asten
UitgeverijBoom
ISBN9789024406630
TaalNederlands
UitvoeringPaperback
Aantal pagina's244
Verschijningsdatum
Afmetingen240 x 170 x 15 mm.
Gewicht452 gr.  

Recent bekeken producten