De Starbucks strategie

Joseph A. Michelli • Paperback

eci vaste klant 20% korting voor
vaste klanten

Lees meer
€19,99

Overal elders € 24,99

Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis

Bestellen

De Starbucks strategie is ook verkrijgbaar als:

Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Blink net zo uit als Starbucks!

 

Door een uitgekiende strategie van Starbucks is koffie bestellen veranderd in een cultureel fenomeen. Michelli toont in dit boek welke leiderschapsstrategieën zorgen voor het succes van deze keten. En hoe het bedrijf erin slaagde de economische crises te verwerken.

 

‘Neem een kop koffie, leg je voeten op tafel en lees dit boek!’ – Ken Blanchard, auteur van De One Minute Manager

 

Joseph A. Michelli is organisatieadviseur en psycholoog. Hij is daarnaast de auteur van de internationale bestseller Starbucks. Hij is een van de meest gevraagde sprekers op het gebied van klanttevredenheid.


Reviews & recensies

de eci redactie

In rubriek business en management

Hoe werkt een goede onderneming, aan de hand van de principes van Starbucks

Starbucks is een fenomeen geworden. Dit is niet alleen te danken aan hun effectieve marketingcampagnes, maar ook aan hun eerlijke branding. Michelli legt in dit zeer leesbare boek uit hoe je, aan de hand van Starbucks, een bottom-up organisatie op kunt zetten, en waarom dat de beste methode is. De Starbucks strategie vestigt zich dan ook stevig in het nieuwe ondernemen: eerlijke marketing, liefde voor zowel het product als voor de consument en het uitdragen van een lange termijn visie. Het boek is stapsgewijs opgebouwd aan de hand van vijf principes, waaronder “Streef naar een gemeenschappelijke basis” en “Mobiliseer de connectie”. Deze principes geven gecombineerd een totaalbeeld van een effectieve en winstgevende organisatie. Een zeer geschikt managementboek over koffiedrinkers, maar niet specifiek voor mensen die een koffiezaak willen oprichten.

Bekijk alle reviews van de eci redactie 


Details:

Auteur(s)Joseph A. Michelli
UitgeverijSpectrum
Vertaler(s)Gerard Grasman
ISBN9789000336814
TaalNederlands
UitvoeringPaperback
Aantal pagina's256
Verschijningsdatum
Afmetingen223 x 148 x 40 mm.
Gewicht667 gr.

Recent bekeken producten