Content organizing in de praktijk

Atie de Heer • Paperback

€ 36,00

3 - 5 Werkdagen

Gratis verzending

Bestellen Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Content is de sleutel voor een effectieve interactie met uw klanten. Door content strategisch in te zetten, wordt elk klantcontact zorgvuldig ondersteund, zijn klanten tevreden en wordt waarde aan uw organisatie toegevoegd. Waarde maken met content kan alleen met een goede contentstrategie en met de juiste contentinstrumenten. Het boek Content organizing in de praktijk biedt de lezer de meest doordachte methodieken, modellen en de laatste ontwikkelingen op het vakgebied van content organizing. Behandeld worden onder andere de klantcontactstrategie en de contentstrategie waarin verschillende niveaus -van basis tot thought leader- naast elkaar worden gezet. De contentstrategie wordt vertaald naar de kanaalstrategie. Ook wordt beschreven hoe het klantcommunicatieproces (customer journeys) contentmatig kan worden ondersteund. In deze nieuwe en compleet herziene editie ligt een zwaarder accent op de contentstrategie, contentmanagement en de integratie van social media binnen alle bestaande kanalen. Ook zijn er praktijkcases opgenomen waarin geschetst wordt waar sectoren staan binnen het vakgebied content organizing. Over de auteur Atie de Heer heeft Data Direction in 1995 opgericht, en het bedrijf richt zich op content binnen alle dienstverleningskanalen. Atie de Heer is een autoriteit op het terrein van contentstrategie, -management en -architectuur.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Atie de Heer
IllustratorFemke van Heerikhuizen
UitgeverijAcademic Service
ISBN9789012584869
TaalNederlands
UitvoeringPaperback
Aantal pagina's176
Verschijningsdatum
Afmetingen240 x 170 x 11 mm.
Gewicht345 gr.

Recent bekeken producten