Belang van de Klant Centraal

Kees Dullemond, Rob Schotsman • Paperback

€ 47,00

Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, volgende dag in huis

Gratis verzending

Bestellen Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Ondernemingen in de financiële dienstverlening stelden groei en rendement centraal; bestuurders hebben een graaicultuur gecreëerd en adviseurs deden aan misselling. Rode draad in dit gedrag volgens wetgever en AFM was dat eigen belang van financieel dienstverleners en adviseurs boven het belang van de klant werd gesteld. Daar moest een bedrijfscultuuromslag worden gerealiseerd. Van productgerichte en provisie gedreven verkoop naar een persoonlijke klantgerichte dienstverlening. Het belang van de klant dient in deze nieuwe dienstverlening centraal te staan in het handelen van een organisatie. De wet- en regelgeving voor financieel dienstverleners rond het AFM-thema Klantbelang Centraal is explosief gegroeid. Soms niet altijd even duidelijk en begrijpelijk. Dit heeft tot veel vragen geleid bij financieel dienstverleners. Wat is dat precies klantbelang centraal? Welke wettelijke vereisten zijn er allemaal? Hoe moet ik dat implementeren in mijn bedrijf? Deze en nog ruim 60 andere vragen worden in dit boek beantwoord. Zodat er een overzicht en diepgaand inzicht verkregen wordt in het hoe en wat van "klantbelang centraal handelen". Zowel op het gebied van de wetgeving, als op het gebied van de organisatorische consequenties voor de financieel dienstverleners.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)Kees Dullemond, Rob Schotsman
UitgeverijWolters Kluwer Nederland
ISBN9789013121469
TaalNederlands
UitvoeringPaperback
Verschijningsdatum
Afmetingen210 x 148 x 7 mm.
Gewicht153 gr.

Recent bekeken producten