Keesjan Deelstra

Keesjan Deelstra (1966) studeerde Sociale Geografie in Amsterdam en vond zijn stek uiteindelijk in de internetwereld. Zijn kennis over het onderwerp zoekmachinemarketing deed hij op tijdens het ontwikkelen van het e-commercetraject voor zijn trainingsbureau. Als een van de eerste bedrijven die zich op internet presenteerden, was het nog niet moeilijk het bureau goed vindbaar te maken in de zoekmachines. Het trainingsbureau groeide mee met de concurrentie op internet, waarbij de oprichter zich steeds meer verdiepte in zoekmachine-optimalisatie, waarmee hij zijn bedrijf uiteindelijk groot maakte. De auteur vond dit alles zo interessant dat hij besloot zijn kennis en ervaring op het gebied van zoekmachinemarketing tot zijn ‘core business’ te maken. Hij adviseert nu ondernemingen over zoekmachinemarketing met zijn bedrijf InternetEffect (www.interneteffect.com) en ontwikkelde SeoEffect (www.seoeffect.com), een ASP-zoekmachine-optimalisatietoolkit voor het midden- en kleinbedrijf.

Keesjan Deelstra (3 titels)


Handboek Zoekmachinemarketing 4e editie

Paperback  •  Keesjan Deelstra   

Online marketing, met name zoekmachinemarketing, neemt een steeds belangrijkere plaats in de ...


€ 34,90

Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, volgende dag in huis

Handboek Zoekmachinemarketing

Paperback  •  Keesjan Deelstra   

Dit boek leert u hoe u succesvol een online zoekmachinemarketingcampagne opzet. Online marketi...


€ 29,90

Tijdelijk niet voorradig We wachten op nieuwe voorraad van onze leverancier, er is nog geen precieze leverdatum bekend.

Handboek Zoekmachinemarketing, 2e geheel geactualiseerde druk

Paperback  •  Keesjan Deelstra   

Handboek Zoekmachinemarketing Keesjan Deelstra Dit boek leert u hoe u succesvol een online zoe...


€ 24,90

Tijdelijk niet voorradig We wachten op nieuwe voorraad van onze leverancier, er is nog geen precieze leverdatum bekend.