Jean-Pierre Thomassen

  • Verfijn selectie
    • Categorie
    • Talen
    • Prijzen
    • Uitvoeringen
    • Levertijd

Jean-Pierre Thomassen (5 titels)


Service excellence, Werken aan excellente klantgerichtheid en uitzonderlijke klantbeleving met het Service Excellence Model

Hardcover  •  Eric de Haan, Jean-Pierre Thomassen   

Service excellence is in de top 3 geëindigd van de PIM Marketing Literatuurprijs 2016 en staat...


€ 36,90

Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis

Customer delight in vijf stappen

Paperback  •  Jean-Pierre Thomassen   

Steeds meer organisaties beseffen dat het hebben van tevreden klanten nog niet voldoende is om...


€ 19,90

Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis

De Customer Delight Strategie

eBook  •  Jean-Pierre Thomassen   

Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevred...


€ 29,90

Direct downloaden

Customer Delight Strategie

Paperback  •  Jean-Pierre Thomassen   

Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevred...


€ 38,90

Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis

Klachten en kansen, De patiënt centraal in een laagdrempelige en effectieve klachtbehandeling van ziekenhuizen

Paperback  •  C.T.B. Ahaus, Jean-Pierre Thomassen   

Een klacht is een kans. Een kans om van een ontevreden patiënt weer een tevreden patiënt te ma...


€ 39,50

Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, volgende dag in huis