Harry Kramp

Harry Kramp (Leiden, 1949) is de vaakst bekroonde tekstschrijver in de reclamewereld, verantwoordelijk voor slogans als:
'Op een dag drink je geen bier, maar drink je Grolsch.'
'Melk. De witte motor,'
'Wie nooit televisie kijkt, kijkt zeker VPRO.'
'KPN. Altijd dichtbij.'
'ABN Amro. Het begint met ambitie.'
'Ook wat ze niet vertellen, leest u in de Volkskrant.'
'Ieder zijn trein. De Nederlandse Spoorwegen.'
'Drum. De ware halfzware.'
Maar ook schreef hij scripts voor commercials en liedjes (Julie July stond in de zomer van 1995 op nummer één).

Harry Kramp (4 titels)


Pitch

eBook  •  Harry Kramp   

De wereld achter de schone schijn van de mode- en reclamewereld Paul Hollak is creative direc...


€ 14,99

Direct downloaden

De Commercial

eBook  •  Harry Kramp  

Paul Hollak is creative director in de reclamewereld. Hij is grappig, rebels en 35 jaar. Als h...


€ 9,99

Direct downloaden

De commercial

Paperback  •  Harry Kramp   

Paul struikelt zonder dat hij het door heeft een internationaal netwerk van vrouwenhandelaren ...


Vanaf € 7,90

Alleen tweedehands beschikbaar

De Pitch

Tweedehands  •  Harry Kramp   


Vanaf € 10,51

Alleen tweedehands beschikbaar